Najczęściej zadawane pytania

 

Gdzie mogę sprawdzić ceny oraz dostępność apartamentów?
Ceny oraz dostępność apartamentów w wybranych terminach można sprawdzić na stronie Rezerwacja.
W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji apartamentu?

Najprostszą, najszybszą i najbardziej rekomendowaną przez nas formą dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie Rezerwacja. Po wybraniu apartamentu i terminu, który Państwa interesuje, należy wypełnić formularz z danymi osobowymi, a następnie podąć dane swojej karty kredytowej. Po wysłaniu formularza otrzymają Państwo od nas e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

Rezerwacji można również dokonać osobiście oraz kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie.

Czy mogę anulować lub zmienić rezerwacje?
Gościowi przysługuje prawo do rezygnacji ze skutecznie dokonanej rezerwacji, które wykonywane jest zgodnie z poniższymi zasadami. Gość zobligowany jest do poinformowania Clemens Apartments o zamiarze anulowania rezerwacji poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@clemens.pl zawierającej oświadczenie o rezygnacji z rezerwacji Apartamentu.

Zasady anulowania rezerwacji:

  • Do 7 dni przed planowanym przyjazdem anulowanie rezerwacji jest bezpłatne z wyłączeniem rezerwacji bezzwrotnych.
  • W przypadku rezygnacji z rezerwacji bezzwrotnej lub z zarezerwowanego pobytu na mniej jak 7 dni przed planowanym przyjazdem Gość zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% wartości rezerwowanego pobytu.
  • W przypadku niepojawienia się w apartamencie w dniu przyjazdu bez anulowania rezerwacji Gość zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% wartości rezerwowanego pobytu.

Rezerwacje dokonane drogą telefoniczną, poprzez e-mail lub osobiście, które muszą być zagwarantowane w postaci wpłaty zaliczki w wysokości 40% całkowitej ceny pobytu, nie podlegają powyższym zasadom anulowania rezerwacji. Pieniądze wpłacone w formie zaliczki nie podlegają zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji niezależnie od terminu anulowania.

Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty za zarezerwowany okres także w przypadku opóźnienia odbioru Apartamentu lub zmiany rezerwacji polegającej na skrócenia czasu pobytu Gościa w Apartamencie z przyczyn niezależnych od Clemens Apartments.

Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie Regulamin.

Gdzie znajduje się apartament?
Nasze apartamenty znajdują się w dwóch lokalizacjach, w odległości około 200 metrów od siebie. Apartamenty nr 1 oraz nr 2 mieszczą się przy ul. Jana Sobies­kiego 6/3, natomiast apartament nr 3 mieści się przy ul. Tadeusza Pawli­kow­skiego 10/2. Klient w celu zakwaterowania powinien udać się pod jeden ze wskazanych powyżej adresów, w zależności, w którym apartamencie dokonał rezerwacji. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Lokalizacja.
Jak mogę dostać się do apartamentu z lotniska Kraków Balice lub z dworca Kraków Główny?
Szczegółowe wskazówki dotyczące dojazdu do naszych apartamentów znajdują się na stronie Lokalizacja.
Gdzie mogę zaparkować samochód?
Szczegółowe informacje dotyczące parkowania są na stronie Lokalizacja.
Kiedy zaczyna i kończy się doba wynajmu?
Zameldowanie odbywa się od godziny 14:00, zaś wymeldowanie do godziny 11:00.
Jak odbywa się zakwaterowania i gdzie mogę odebrać klucze?
Klienci przyjeżdżający do Clemens Apartments zobligowani są do wcześ­niej­szego, telefonicznego lub mailowego poinformowania o godzinie przyjazdu. Aby się zakwaterować, należy udać się pod adres apartamentu, w którym dokonało się rezerwacji. Klucze do apartamentu zostaną przekazane w wyna­jętym apartamencie, gdzie o godzinie ustalonej mailowo lub telefonicznie będzie na Państwa czekał przedstawiciel Clemens Apartments. Nasz pracownik odpowie na wszystkie Państwa pytania, a także udzieli instrukcji dotyczących obsługi urządzeń w apartamencie oraz wskazówek dotyczących wymeldowania i zwrotu kluczy. W przypadku zameldowania po godzinie 24:00 doliczana jest dodatkowa opłata za późne zameldowanie w wysokości 50 PLN.
Czy jest możliwość wczesnego zameldowania? Jaki jest koszt?
Zameldowanie odbywa się od godziny 14:00. Z uwagi na konieczność przygo­towania apartamentu (sprzątanie, zmiana pościeli), nie oferujemy możliwości wcześ­niej­szego zameldo­wania. W przypadku potrzeby wczesnego zamel­do­wania, tj. zameldowania przed godziną 14:00, prosimy o rezerwację dodatkowej doby.
Czy jest możliwość późnego wymeldowania? Jaki jest koszt?
Wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej do godziny 11:00. W przypadku potrzeby pozostania w apartamencie dłużej, wymagana jest rezerwacja kolejnej doby. Prosimy naszych Gości o terminowe wymeldowanie, abyśmy byli w stanie przygotować apartament przed przyjazdem kolejnych Gości.
Czy mogę przechować bagaże po wymeldowaniu się z apartamentu bądź przed zameldowaniem?
Tak, bagaże można pozostawić w specjalnie dedykowanym do tego miejscu, położonym na ul. Jana Sobieskiego 6/3. Prosimy jednak o wcześniejsze poinfor­mowanie nas o takim życzeniu.
Czy mogę skorzystać z usługi transferu lotniskowego?

Clemens Apartments oferuje swoim Klientom usługę transferu lotniskowego w cenie 150 PLN. Aby zarezerwować transfer z lotniska lub z apartamentu na lotnisko, prosimy o kontakt z nami drogą telefoniczna lub mailową na minimum 48 godzin przed planowanym transferem.

Szczegóły dotyczące usługi transferu lotniskowego znajdują się na stronie Usługi dodatkowe.

Jaka jest waluta oraz forma płatności za rezerwacje?
Opłata za apartament odbywa się w czasie przekazania kluczy do apartamentu. Przyjmujemy płatności kartą płatniczą Visa, MasterCard, Maestro oraz gotówką w PLN. Uwaga! Nasz terminal płatniczy nie obsługuje kart American Express.
Czy śniadanie jest wliczone w cenę?
Śniadanie nie jest wliczone w cenę, jednak ze względu na lokalizację apar­ta­mentów w centrum miasta, jest wiele możliwości spożycia śniadań w okolicy. Nasi pracownicy zarekomendują odpowiednie miejsca. Ponadto wszystkie nasze apartamenty wyposażone są w kuchnie, więc istnieje także możliwość przy­rzą­dzania śniadań we własnym zakresie na miejscu.
Czy w pobliżu apartamentu znajdują się całodobowe sklepy spożywcze, kawiarnie, restauracje itp.?
Tak, w pobliżu naszych apartamentów znajdują się całodobowe sklepy spo­żyw­cze, a także wiele kawiarni, restauracji itp.
Czy w apartamencie jest dostęp do Internetu?
Wszystkie apartamenty są wyposażone w szerokopasmowy, bezprzewodowy dostęp do Internetu. Goście mogą korzystać z Internetu bez jakichkolwiek ograniczeń oraz dodatkowych opłat.
Jakie kanały telewizyjne dostępne są w apartamencie?
Wszystkie apartamenty są wyposażone w telewizory Full HD z płaskim ekra­nem. Goście mają dostęp do bezpłatnych polskich kanałów telewizji naziem­nej oraz do około 1000 bezpłatnych międzynarodowych kanałów satelitarnych z dwóch satelitów: Astra i Hotbird.
Czy mogę organizować imprezy w apartamentach?
W naszych apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz organizowania imprez pod rygorem kary pieniężnej w wysokości 3000 PLN.
Czy mogę udostępnić apartament innym osobom?
Liczba osób mogących korzystać z danego apartamentu jest ściśle ograniczona do liczby osób zgłoszonej podczas rezerwacji apartamentu. Zabrania się udos­tęp­niania apartamentu większej liczbie osób niż zgłoszona podczas rezerwacji. Jedyny wyjątek od tej reguły stanowią dzieci do lat trzech. W przypadku zła­mania tej zasady na Gościa zostania nałożona kara pieniężna w wysokości 3000 PLN.
Co jest wliczone w cenę apartamentu i jakie jest wyposażenie?
Nasze apartamenty są w pełni wyposażone oraz wygodnie umeblowane. Wszystko, co będzie Państwu potrzebne w czasie pobytu, znajduje się w apar­ta­men­cie (świeża pościel, ręczniki, zestaw małych kosmetyków hotelowych, wypo­sa­żenie kuchni, ekspres do kawy na kapsułki Nespresso, herbata, TV wraz z kana­łami satelitanymi). Na naszej stronie internetowej, w zakładce Aparta­menty znajduje się szczegółowy opis wyposażenia każdego z apartamentów.
Jakie są dodatkowe koszty wynajęcia apartamentu?
Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów poza ewentualną koniecz­nością opłacenia parkingu. Jeżeli jednak podczas pobytu w naszych mieszka­niach dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia, będziemy zmuszeni obciążyć Państwa kosztami wymiany lub naprawy.
Jak często apartamenty są sprzątane?
Apartamenty sprzątamy zawsze przed przyjazdem Gości oraz na indywidualne życzenie, w czasie ich pobytu, za dodatkową opłatą w wysokości 50 PLN. W przypadku zamówienia usługi sprzątania, odbywa się ono zwykle między godz. 11:00 a 16:00 tak, aby nie przeszkadzać Gościom. Nie trzeba być obecnym podczas sprzątania apartamentu. Istnieje również możliwość ustalenia sprzątania apartamentu, we wskazanym przez Gościa terminie. Więcej infor­macji dotyczących tej usługi znajda Państwo na stronie Usługi dodatkowe.
Na którym piętrze położony jest apartament?
Wszystkie nasze apartamenty położone są na parterze.
Czy w budynku są windy?
Budynki nie posiadają wind. Wszystkie apartamenty są na parterze.
Co się stanie, jeśli uszkodzę coś w apartamencie?
Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w apartamencie bądź jego wyposażeniu, i zobowiązuje się do pokrycia szkód najpóźniej w ostatnim dniu pobytu. Szczegółowy opis zasad pobytu w naszych apartamentach znajduje się na stronie Regulamin.
Czy zwierzęta są akceptowane?
Bardzo nam przykro, ale nie akceptujemy zwierząt. Zabrania się wprowadzania jakichkolwiek zwierząt do apartamentu. Jedynym wyjątkiem od tej reguły są zwierzęta pracujące, towarzyszące osobom niepełnosprawnym. W przypadku złamania tej zasady na Gościa zostania nałożona kara grzywny w wysokości 1000 PLN.
Jakimi językami się posługujemy?
Polskim oraz angielskim.
Czy mogę otrzymać zniżkę za długą rezerwację?
Mogą Państwo otrzymać dodatkowe zniżki za rezerwację dłuższą niż tydzień. W wypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Co się stanie, jeśli zgubię klucze?
Za każdy zgubiony komplet kluczy Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 150 PLN.
Czy apartamenty przeznaczone są dla osób palących?
Bardzo nam przykro, lecz w Clemens Apartments obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu w apartamentach oraz w ich bezpośrednim sąsiedztwie (klatka schodowa, balkon). Zakaz dotyczy również używania ognia (świece, kadzidła, zapalniczki itp.). Zabrania się również wnoszenia do apartamentów wszelkich substancji łatwopalnych oraz środków pirotechnicznych i substancji toksycznych, w tym substancji, których posiadanie jest zabronione według obowiązujących przepisów prawa. Złamanie któregokolwiek z tych zakazów wiąże się z nało­żeniem na Gościa grzywny w wysokości 2000 PLN.
Czy apartamenty są wyposażone w telefony?
Nasze apartamenty nie są wyposażone w telefony.
Gdzie mogę sprawdzić warunki rezerwacji oraz zasady pobytu w apartamencie?
Szczegółowy regulamin, który opisuje i reguluje zasady świadczenia usług, zasady dokonywania i anulowania rezerwacji, sposoby i terminy płatności w Clemens Apartments, znajduje się na stronie Regulamin. Rezerwacja pobytu w naszych apartamentach oznacza akceptację tegoż regulaminu w całości i wszystkich jego postanowień. W celu zapewnienia Państwu udanego i bez­piecznego pobytu oraz w celu uniknięcia ewentualnych nieporozumień prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem.